angelripper hat geschrieben:ich denke, dass auch bei der servicequalität bei einer billigmarke deutlich gespart werden kann..
na dann ist inode seit dem kauf durch upc eindeutig eine billigmarke.
und upc ist wiederum die billigmarke von liberty global (
http://www.lgi.com/europe.html)
>In Europe, Liberty Global operates in 11 countries under the brands UPC, Cablecom (Switzerland) and Telenet (Belgium) - all cable distribution companies – and Chellomedia, a multimedia content provider with many branded (digital) television channels.
pc_net hat geschrieben:nochwas: solche neuen marken sind meist auch tochterunternehmen, die man ggf. relativ rasch liquidieren kann
>>UPC Austria offers five tiers of chello branded high-speed Internet access service with download speeds up to 16 Mbps and a student package. UPC Austria’s high-speed Internet service is available in all of the cities where it operates. UPC Austria also offers several Internet products based on DSL technology to both private and business customers.
wenn das die offizielle company line ist, wirds die marke "inode" wohl nimma allzulang geben. heisst dann alles "chello".
die ganze teure mantel°en-kampagne fĂĽr'd fisch